Mrs.Suho



 Love(s) Me ♥




Turn to Quran ;)
Wednesday, March 27, 2013 | 3/27/2013 11:21:00 PM | 2 Ask
In the name of Allah,the Most Gracious and the Most Merciful.
Assalamualaikum Warrahmatullahi Wabarakatuh.

new entry guys. hehe. Syukur dapat buat entry baru. Bukan senang nak buat entry baru sekarang ni. Hmm, sibuk sangat. Well, belajar lebih penting kan? Benda ni just sampingan untuk hilangkan stress. Begitu juga anda? Moga entry kali ni dapat hilangkan stress anda dan lebih dekatkan diri kita semua kepada kitab Al-Quran,kitab yang diturunkan untuk kita hayati,bukan sahaja membaca.
Ingat ya guys,dalam kitab Al-Quran ni ada macam-macam kita boleh peroleh tau. Kalau betul-betul kita hayati,In Sha Allah, pasti jumpa sesuatu yang memang sangat bermakna. Sebab tu kita kena hayati dan faham isi-isi yang penting dalam Al-Quran ni. Jangan ingat karangan ja ada isi penting tau.Sebenarnya entry ini untuk sahabat qira yang nak tahu apa isi dalam Quran yang boleh kita peroleh. Memandangkan qira pun baru tau,so tak salah rasanya nak share benda baik macam ni kan? Even dapat pahala lagi, In Sha Allah ^^

Haaaa sudahh, mukadimah saja dah dua perenggan. Hahahah, okay mungkin ada yang dah tahu pasal ni tapi takpa,kita share jugak untuk pengetahuan mereka yang masih belum tahu. Haaaa gituu ;)


Itu diaa,maaf terlalu simple sebab qira tak pandai buat cantik-cantik. Takpa asalkan isi tu yang korang dapat kan? Kalau qira tulis,susah pulak korang nak copy then paste then save blablabla. So, qira tlg korang. just right click + save image. and done. Senang kan? Semoga memberi manfaat yang sangat bermakna buat anda semua. In sha Allah. Qira akan rasa bangga dan sangat sangat gembira kalau korang mula membaca Quran hanya sebab apa yang korang dapat dalam entry ni. Alhamdulillah. Semoga dengan membaca entry ini dapat dekatkan diri korang lagi dengan Allah. Okay, qira nak sambung buat homework yang masih belum siap. Jadi, amalkan lah ye, jangan baca saja. Rugi sangat ;) Terima kasih.

Assalamualaikum Warrahmatullahi Wabarakatuh.
Amin.